Sineemiis Merhaba ilk girdim sizin post karşima çikdi sizin kullandiginiz ingeyi ben kulandim coraspirinide kullandim ben iki bebeğimi kaybetdim kan pihtilaşmasi filan demişlerdi sonra yine hamile kaldigimi ögrendim amma kahve rengi akinti vardi gitdim keseye bakdi doktor sonra ilaç yazdi ayni bunlari yazdi senin gebelik riskli diye unlari aldik iğneyi göbekden 3gün vurduk bi akşam bi kanama geldi ayni adet olmuş gibi ben dedim kesin düşdü eşime söyledim oda hastaneye gideriz yarin buda olmadi düşdü dedi gitdik doktor kesen bozulmuş düşük yapmişsin yine dedi bi parca kalmiş dedi onu temizliyeces dedi ben yabanciyi gelinim pahli söyledi 800tl dedi eşimle eve döndük aldirmadik evde zipladim arabada şukurlara girdik bol camaşir suyu kullandim parca düşer dedi doktor herneyse aradan bir buçuk ay gecdi ben fenalaşdim gebelik zehirlenmesi diye eşim korkdu beni hemen götürdü başka bi doktora kürtaj için gitdik bakdi evet parca büyük almamiz lazim dedi sonra durdu bakdi dedi kim sana düşük yapdin dedi senin bebek yaşiyor 2ayi gecmiş bile dedi tabi ben şok oldum doktorda öyle hemen büyük ultrasonyona gönderdi eşime bebek yaşiyormuş dedim oda dalgami geciyorsun dedi gitdik ordada bebek yaşiyor gayet saglikli amma kanama devam ediyor düşük riskin var dedi doktoruma indik ilaclari yazdi senin kan sulandirici ne ignesini nede hapini kesinlikle kullanmiyacaksin benim yazdiklarimi kullan yat dedi onlar kani sullandirip kanama yol acarmiş şimdi 22haftalik olduk kizimla rabimin mucizesi sizde güzel bi doktora gidin çünki benim yaşadiklarimi yaşiyorsunuz yinede doktor degilim amma başimdan gecdigi için yazdim uzunda oldu hakinizi helal edin rabim verdiyse onu hiç bişey olmaz ben tam 2aya kadar kanama gördüm son doktorumun verdigi ilaçla durdu kanamam dahada kullaniyorum amma doktorum devam etmemi söyledi rabim sizinde bebeginizi size bagişlasin ayakda kalmayin hep ayaklariniz yukarda uzanin 🥰🙏