5+5 olduk bugün öğrendiğim günden beri yaklaşık 20 gündür lekelenmem vardı kahverengi oksapar ve coraspirin kullanıyorum bu sabah pembe geldi sonra fitil koydum 45 dk sonra onunla beraber kırmızı kan geldi sabah doktor randevum vardı şans ya gittim muayne oldum kese normal kanama alanı da gözükmüyor ama bisey söylemek için zaten cok erken yeni bi gebelik dedi beklemekten başka elden bisey gelmez dedi 🥴 ve hala da kanamam var idrardan sonra sildikçe geliyor vişne Çürüğü gibi ☹️ Allah aşkına ben gibi olan ama hersey yolunda giden var mi ? Sağlıkla biz de alır miyiz kucagimiza yavrumuzu? 2 kaybım var Buda giderse 3 olacak 😭