Sineemiis
Sineemiis merhaba benimde tam söylediğin haftada aynı sey oldu . Ben düşük yaptıgımı düşündüm sonra o kırmızı bitti ve kahve lekelenmem 2-3 hafta daha sürdü . Sadece yemek yemek içinn ve wc için kalktım progesteron kullandım suyu bol tükettim . 1 kg dan agır bişi kaldırmadım . Suan 13 haftalıgım riskim kalmadı hersey yolunda . Sen içini rahat tut bol bol dinlen canım insallah bebeğine bişi olma sağlıkla kucagına alırsın . Stres yapma hersey yoluna girecek diye kendine telkinde bulun . Dualarım seninle 🙏🏻🙏🏻