gul9686 Esra3737 ayy siz bi de tam böyle testlerle ilgileniyorsunuz 🙈 bende bir yıl okudum laboratuvar sonra geciş yapmıstım
Esra3737 Kızlar canınız çekmez ınsallah da bende şunu merak ediyorum sucuk, pastırma yiyormusunuz hamilelikte. Insallah kimsenin canını cektirmem gece gece 😔 merak ettim tuketiyormusunuz diye.
gul9686 Esra3737 ben yemiyorum canım. Doktor sucugu iyi pişirirsen yiyebilirsin gibi şeyler demişti ama yemiyorum. Zaten cokta aram yoktu oyle şeylerle
Ozi1234 Esra3737 valla ben yiyorum salam bile yiyorum bunları okuduktman sonra yemem herhalde bu sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar ins sonrada çıkmaz
Rmeysa_1661 Esra3737 ben yiyorum sucuk ama bilinen bir kasaptan alın market sucuğu bu süreçte pek sağlıklı değil deid doktor zaten kasaptan aldığımız da ateş pahası ayda 1 yiyorum 😂 iyice pişirdikten sonra endişe etme korkma rahatlıkla ye 😊
Esra3737 gul9686 anladim canim tesekkurler🥰. Benimde canim deli gibi onları çekiyor bende tutuyorum şimdilik kendimi çok güvenli degil gebelikte diye🙈
Rmeysa_1661 gul9686 hayvansal gıdalardan nadir bulaşan bir hastalık sıklığı 100 gebe de sadece 2. Özellikle çiğ tam pişmemiş yumurta sucuk hazır paketli salam sosislerinde içinde e olduğu bir grup bakteri üresi. Endişe etmeyin etlerinizin ve yumurtanızın iiy piştiğindne emin olun birde pastörize olmamış seyyar satıcıdan süt almayın şimdilik 😊
Esra3737 Ozi1234 ınsallah çıkmaz canim. Zaten yemissiniz şimdiye kadar birşey olmamis şükür 🙂 bundan sonra yemeyin salam boşverin güvenli degil.
Ozi1234 Esra3737 ins korktum açıkçası ama çocukken kurban bayramlarinda çok yedim az pişmiş etleri bildiğim kadarıyla önceden gecirdiysen sıkıntı çıkmıyor
Esra3737 Ozi1234 önceden geçirdiyseniz bagisiklik pozitif oluyor evet. Kan tahlili verirken isteyin toksoplazma testlerini de içiniz rahat olsun 🥰😊
Esra3737 Ozi1234 endişelenmeyin. Rabbim korur bebeklerimizi. Çok kolay bulaşan birşey değil yazmış yukarida arkadaşlar da. Ve sık görülen bir durumda değilmiş. Sadece bundan sonrası için dikkat edin. Kafaniza takmayın boş yere.
gul9686 Ozi1234 😂😂 hepimiz öyleyiz canım ama bak atlatmamısız ama bundan sonra dikkat edelim en azından febelik sürecinde zaten gebe değilken sıkıntı olmuyormus bi hastalık gibi bile atlatmıyormussun çoğu zaman
Girlpowerbabe gul9686 eyvah masumlar apartmanı Safiye resmen😂 canım o kadar da değil naptın yaa güzelce suda yıka geç benim de bağışıklığım yok ama normal hayatta nasıl yıkayıp yiyorsam hala aynı devam yani dışardan da çok yerim toxoplazma zaten çiğ et ve yumurtadan ve hayvan dışkısından geçebilen bişey yani o kadar kasmaya gerek yok dikkatli ol yeter kendini de strese sokma boşa🤷🏻♀️
Mom0101 Tgbcyln ben de öyleyim.. dısarıda yerken bol limon sıkınca ölüyo zaten parazitler falan. Takmamak lazım bu kadar ve temizligini bildigin yerde yiyince nolcak ki. Hic söylemedi doktorum bende sormadim testi. Kolay kolay bulasan bisey değil cünkü. Anca hayvanın dıskısında olacak sen elleyeceksin agzına götüreceksin.. ev kedisi ve aşıları tam zaten. Yiyecekle bulasma riski de epeey düsük
Tgbcyln Mom0101 öyle yani ben mayanoz de yiyorum yani canımın istediği şeyleri yiyorum bu zamana kdar sadece midye ve kabuklu şeyler yemedim rahat olunması taraftarıyım sakınan göze çöp batar geleneksel bir anneyim galiba 😂😂
Gzlgzl gul9686 bende aynıyım maalesef evde herseyı sirkeli suya basıp cok yıkıyorum ama dışarıda yedıgımde sipariş verırken iyi güvendiğim yerde lütfen iyi pişmiş olsun ekstra diyorum sizde öyle yapın
Rmeysa_1661 gul9686 olmaz olmaz hiç korkma zaten yediğimiz elma bile organik değil Allaha emanet yaşıyoruz valla 😂😂 sağlıcakla gelsinler inşallah 😊