gul9686 been hamileligin basinda cok korktum asiri dikkat ettm yesillkklere sirke boca ettim. Yikadim da yikadm..kendi pisirdigim kofteyi bile kontrol ettim. Disarida yedim istemesem de yedim bebege alisverose ciktik aciktim yedm vs sonra tabi beni aldo stres. Ama 6.5 aylik olduk bi sikinti gorunmuyo. Aslinda yavas yavas sakinliyorum. Bu yasima kdr kapmamisim demekki okdr kolay kapilmiyo. Universitede yemek yedigim yerlerin temiz oldugunu sanmiyrm mesela hic. Simdi daha once yedigim yrlerde yiyorm ama yesillik yemiyorm.