gul9686 ben dışardan tavuğa hic güvenmiyorum canim ya. Ne bileyim tavuk riskli geliyor bana hep disardaki tavuk pis geliyor hep 🤣 ama güvendiğim yerden iyi pişmiş köftesiyle hamburger , et döner vs. Yiyorum ben. Tabi yeşillik falan koydurmuyorum içine 🤣