Bybra-212121 Sevdakocccc bende mila ya da rüyamda gördüğüm tanem isminden birini istiyorum ama çok git gel yaşıyorum hala isimsiz 😔
Sevdakocccc Bybra-212121 İki isimde çok güzel gönlünüzden ne geçiyorsa o olsun inşallah sağlıkla gelsin🥰 Benim birazcık tanemden yana oldu gönlüm naçizane fikrim🥰
BAS123 29/30 hafta olan kız anneleri karnınız nasıl büyüdü mü? Benim karnım 6 aydan bu yana pek büyümedi açıkcası bu durum biraz strese sokuyor beni bir sorun yoktur umarım🤲🏻🌸
haziranin25i BAS123 benim gobusum baya büyüdü 59 ile hamile kaldım şuan 74 üm bildiğin basket topu taşıyor gibiyim 😎🌼
zepbjk BAS123 asıl 6dan sonra çok büyüdü ama kafana takma bunu çok büyüyünce de rahat edemiyosun.Doktor bi sorun yok dyosa bırak büyümesin karnın
Bybra-212121 Sevdakocccc çok teşekkürler çok naziksiniz tavsiye içinde ayrıyetten teşekkür ederim ☺️🙏
Eda0202 Ecrin mira veya ecrin inci arasında çok kararsızım hangisi daha güzel karar veremedim bi türlü iki seçenek arasında kalan herkes benim gibi böyle kararsız mı 🙄😬
Sevdakocccc Eda0202 Kız annesi olunca hep bi kararsızlık var tabi😂 Bence ecrin mira daha uyumlu gibi geldi kulağa🥰