Sevdakocccc Happymother3 Bende aşırı uyku vardı bıraksalar hiç kalkasım gelmiyordu 😂 İş tutmak istemiyordum hep yatıp uyumak istiyordum ilk 3 ay herkes dedi bu halime senin kızın olacak diye 🤭
Happymother3 Sevdakocccc ay bende öyleyım uzerımde bır agırlık sankı yataktan kalkmak bıle ıstemıyorum sonra mecbur kalkıyorm bıraz ıs yapıp telrar yatıss😂
Eczmery123 Ay inşallah ben de kız annesi olurum. İlk çocuğumun kız olmasını çok istiyorum. Bana dua edin hayırlısıyla sağlıkla kızım olsun inşallah. 1hafta sonra 16haftalık olacak. Belki cinsiyetini o zaman gösterir 🤗🥰
annepanda Sevdakocccc bencede oyle.. mercanda benim gobek adim. Hep bi sempati duymuşumdur. Ama zeynep daha naif duruyor..
Happymother3 Sevdakocccc sey dıye duydum da yumurtalık sagdan catlayınca erkek soldan olunca kız 😂😂 tabı hurafe mı bılememm