zepbjk aaa öyle mi bilmiyordum tesadüf oldu ve bu anlamı da çok güzel ve anlamlı ben ilk bebeğimi kaybettim bu ikinci ve ilk bebeğini kaybeden annelerin ikinci bebeklerine gökkuşağı bebekleri derlermiş yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi ❤️ İnşallah hepimiz sağlıkla alırız minnoşlarımızı kucağımıza ❤️