HanifeOkutan Zeze03 sırt ve bel ağrın acaba belini otururken desteklemediğini için mi?? Ben çok şükür rabbime bel be sırt ağrısı çekmiyorum ama masada otururken bile belime yumuşak bi yastık koyup dolduruyorum belimi
Zeze03 HanifeOkutan yok normalde yastık koyuyorum hep otururken yaşlanmadan bi yere oturmuyorum ama bazen öyle bi ağrı oluyor ki koysam da geçmiyor 🤔😟
HanifeOkutan Eflininannesi tabiki eskisi kadar değil hele eşim hissedemiyor üzülüyor ama ben ufak tefek hareketlerini hissettiğim için onlar ile yetiniyorum 😊 cümbür cemaat hareket eden karnım şuan daha sakin 😊
HanifeOkutan Sengulylmzr evet doktoruma söyledim bu forumda da kimse görmedim yazan. Sabahları inanılmaz ellerim uyuşuyor ve hareket edemiyor bir süre sonra açılıyor rahatlıyor ama inceden karıncalanma hep var. Doğumdan sonra geçer dedi doktorum ama aşırı kansızlık Demir eksikliği ve vitaminsizlik var bende... neden kaynaklanıyor bilmiyorum
Sengulylmzr HanifeOkutan aynı yaa yatakta dönerken bile ellerimden destek alamıyorum okadar acıyor 😔 banada doğumdan sonra geçer dedi doktorum bende kan demir herşey yeterince fazla aslında başka bişeyden kaynaklıyor muhtemelen 🙄 geçsin kalmasın bu sıkıntı yeter kızım sağlıkla gelene kadar herşeye razıyım 😍
MerveErginal HanifeOkutan canım aynı sorunlar ve şikayetler bende de var 37 haftalığım iki haftadır parmaklarımın üç tanesini hiç hissetmiyorum ama bende ödem çok fazla oluştu doktorda ona bağlı sinir sıkışması yapıyor dedi
Fatmaozgur Kızlar bende 34 hastalığım bel ağrısı flan yok henüz gece lavaboya gitmelerim karn bacak lekeleri görmüyorum bile o kadar ki kaşıntım var anlatamam size uyuyamiyorum bu yüzden heryerim de karıncalar geziyor sanki lütfen benm gibi olan varmı 😴😫😪😔
SemaOnur Fatmaozgur Kaşıntı bazen oluyo ama sen yinede doktoruna sor bu durumu belki bi krem falan verir geçer insAllah
HanifeOkutan Zeze03 Allah Allah böyle sıkı giyinsen duruş ve ağırlık merkezini ayarlayın falan diye Videolar izlemiştim ben nette o yüzdem ağırlığımı verdiğimi farkettiğim zaman değiştirdim pozisyonumu hep. Mutfağa girince sırt ağrım olıyor ama mevbur çünkü lavabo uzak durunca uzanmak için sırtıma yük veriyorum mesela onun gibi
MihrisahVeAnnesi Bn yarın 35 haftalık oluyorum inş. Çok heyecanlıyım bi yandan 2-3 haftaya gelsin istiyorum bi yandan nasıl olucak die korkuyorum 🤷🏻♀️ Rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻
firdevs Zeze03 aynı hafta ve gündeyiz canım sen de çok uyuyormusun bir haftadır gözümü açamıyorum elim ayağım kalkmıyor bulaşık makinasını bile 3 seferde boşaltıyorum otura otura gerçi adalat kullanıyorum 1 haftadır sabah akşam o ilacın da etkisi var mı bilmiyorum ama çok zor bir durum sürekli baygın dolanıyorum evin içinde ☹😔
Zeze03 firdevs bende aynı şekilde uykum çok geliyor hiç bişey yapasım gelmiyor o kadar çok üşeniyom ki öyle sabahtan akşama yaradım geliyor ama hareket etmek istiyorum kolaylaştıryormuş Doğumu diyorlar
HanifeOkutan Sengulylmzr ben acaba Demir kan eksikliğinden midir dedim, serum alıyorum iğne vuruluyorum onlar için ama ellerim uyuşuyor dediğim zaman doktoruma bana da Doğumdan sonra geçer demesinden başka cevap alamadım. Yemek yaparken bir şey dilimlemek eziyet gibi
Deletedmom404 SemaOnur bizde 35+6 yız bugün bel ağrılarım var bikaç gündür yatarken bile ağrır oldu artı kasılmalar da arttı bi iki gündür fena uyku halindeyim 😂
SemaOnur Deletedmom404 Bel ağrısı bende de oluyo bazen yastık koyuyorum sırtıma o biraz rahatlatıyo 😊
Elvanoez Ayyy kendimde kilo almiyorum nasil oluyo böyle anlamadim yaaa hayirlisi olsun insallah 😀 Fazla yemiyorum aslinda normal yani kahvalti öglen aksam öyle abartili seylerde degil 🤔
EmirrAsaff Bende bugun 35haftaligim ara ara kramplarim oluyo ama dayanilmiycak gibi degil. Evet hareketleri azaldi ama sertlesti artik daha hizli vuruyo😏 benim oğluşum da 2.800gr 47 cm 💙🤗
SemaOnur EmirrAsaff MaşAllah oğluşuna 😊 benimde kramplarım oluyor ara ara geceleri özellikle ama dediğin gibi dayanilmayacak kadar değil😊 kasılmalarda normal artık doğum yaklaştıkça 😊 Rabbim yardımcımız olsun hepimize kolay doğumlar nasip etsin 😍