HanifeOkutan Evett insanın canı yansada hareket etmesini istiyo dimi cok guzel bi duygu çünkü😍 benimde hareketleri cok canımı yakıyo bazen ama olsun 😊 bide dediğin gibi bi yerden kalkmak cok zorlaştı özellikle arabadan falan inerken veya koltuktan kalkarken 😂