Son haftalara yaklaştıkça insan hem heyecanla zamanın hemen geçmesini istiyo hemde bir yandanda korkuyo. Karmaşık duygular içinde misiniz sizde😊 birde bebek artık o kadar sert hareket ediyo ki canım yanıyo,yatakta dönemiyorum😂 ve arada kasılmalarım oluyo sizinde öyle mi🤔