Benimde 3.77 çıktı sağlık ocağı tahlilinde Perşembe gününe randevu aldım dahiliyeye kadın doğum doktoru bana göre normal ben bir aksilik görmüyorum dedi ama herkes ilaç kullanıyor nasıl oluyor anlamadım tekrar kan verip baktircam Perşembe günü sağlık ocağı testleri fark edebiliyormus