TeacherrMom merhabalar benimde 17. Haftamda gittiğimde 4.2 idi değerim 3 hafta sonra dahiliye doktoruna göründüm gittiğimde değerim 0,121 çıktı kendi kendine düşmüştü yani ilaç falan kullanmadım.Normalde de hamilelikten önce de triod bezim az çalışırdı değerlerim hep anormaldi yani ama herhangi bir şey kullanmadan kendi kendine geçiyor.Doğum doktorumla konuştum bebeği etkiler mi gelişimini falan oda değerler 6 ve üzerine çıkmadığı sürece bebeği etkilemez ama dahiliye doktoruna görünmekte fayda var demişti.