TeacherrMom 16 yaşından beri troid hastasıyım annem ablam ve abimde aynı şekilde hepimiz ilaç kullanıyoruz 2. Çocuğum ilaçları düzenli kullanınca değer düşüyor sanırım o ara hamile kaldım ama şuan yüksek maalesef Doğuma 27 gün kaldı hayırlısıyla bir kucağıma alsam