TeacherrMom Kızlar bir ay önce TSH değerim 4.21 di euthrox 25 mg kullaniyorum bir aydır. düşmemiş bugün olcturdum 4.12 cok endişelendim korkuyorum bebegim etkilenir diye var mı benzer durum yaşayan ne yaptınız ?
Prenses23 TeacherrMom benimde 4 cıktı. Ama 25 yeterli gelmez diye 50 mg verdi doktor aynı marka seninkiyle. Benimki 1.49 a düştü. İlacın dozu yeterli değil bence tekrar görüş dahiliye ile
Karadenizli TeacherrMom doktorunun yetiyormu düşmüşmü takip etmesi gerekliydi troid önemli ben 100 mg lık kullanıyorum mesela
TeacherrMom Prenses23 dahiliye değil kadın dogumcu vermisti. Yarın görüşeceğim yükseltsin inşallah ise yarar
Mihrimahh Tiroid ilacı öyle bişey ki, sabah aç karna yemekten bi 40 dk önce içmezseniz çok bi faydasını göremiyorsunuz lütfen hergün aynı saatlerde almaya çalışın ve kahvaltıdan 40 dk önce alın bir hafta içinde değişimi görüceksiniz
MeliSeliMelih Mihrimahh kesinlikle katılıyorum sabah aç karnına aynı saatte alıyorum ama kahvaltımı 2 hatta bazen 3 saat sonra bile yaptığım oluo ama düştü benim önemli olan sabah gözünü ilk açtığında içmek dedi doktorum. Benim 4.55 di 2.20 ye düştü şu an
TeacherrMom Karadenizli takip etmedi acikcasi yaşadığım şehirde hastane sıkıntısı var özel muayenehanesi olan doktora gidiyorum oda ben gittikçe takip ediyor. Sağlık.ocagindaki hemsire takip ediyor aylık kan olcturmemi vs.
sareninannesi_ TeacherrMom doktorunuza söyleyin mg yükseltsin benim 5 çıkıyordu ilk hamile kaldığımda 75 mg lık eutroxy verdi ve düştü hala kullanıyorum 37 haftalık oldum. Sakın aksatmayın çok önemli tiroid bebeğin beyin gelişimi etkiliyormuş ve düşük sebebi oluyormuş
Prenses23 TeacherrMom kadın doğum haricinde bi endokrinoloji doktorun olması gerekiyor. O zaten kadın doğumdan bağımsız seni sürekli takip edecektir
sarisu1 TeacherrMom saatde çok önemli ben alarm kuruyorum sabah altı gibi içiyorum aç karna ve özellikle az suyla içmek gerekiyor ki emilim sağlayın üç dört saat sonra kahvaltı yapıyorum ondan dolayı ilk aydan hemen çabuk düşmüştü özellikle doktorum söyledi ne kadar erken içip ne kadar aç kalırsan daha iyi emer vücûd diye
Mihrimahh TeacherrMom bende hergün içiyorum doktor sabah sadece tiroidi içmemi söylemişti diğer ilaçlar emilimini azaltıyor demşti oyüzden sordum. Örneğin kan ilacını akşam aç karna yatmadan alıyorum
sarisu1 TeacherrMom ilk başlangıç için 25 mg az gibi bende levetron kullanıyorum ilk yüksek doz başlandı düşdülçe dozuda düşürdü doktorum
Ozo34 TeacherrMom 25 mg çok düşük değil mi benim 3.50 e çıkmıştı ben 100 lük almaya başladım 0.70 e düşmüş şimdi 75 lük kulanıyorum. Normalde ben hasimato hastasiyim hame değilken 50 lik kullanıyordum
Babygeliyo TeacherrMom hep 9da iciyodum aç karnina oldu için 1saat sonrada genellikle kahvalti yapiyodum ama tup bebek ilaclarimda oldugu icin 3gundur birbirinin etkisini dusurmesin diye sabah 8de icmeye basladim yine ayni 10kahvalti yapiorum testide 5gun once yaptirdim zaten
yasemin__hemsire Kızlar benimde yıllardır tiroidim var .dereotu da çok güzel geliyo kahvaltıda yoğurtla felan yedim düşmesine ii geldi ama aynen sabah uyanır uyanmazz içmek gerekiyo tiroidi
Prenses23 Babygeliyo bence siz gayet güzel kullanmışsınız. Bende öyle kullandım. Şuan size verilen doz troidi yükseltmiyor ama düşürmüyorda. 50 mg düşürür bence merak etmeyin