mororkide91 üroloji doktoruyla görüştüm İzmir can hastanesinde doğum yapıcaz orda bi dr aynı zaman da sünnet hastanesiyle de görüştüm ve başka bir üroloji dr’la daha hepsi aynı fikir yapılmasını daha sağlıklı buluyorlar,benim arkadaşlarım da hep yeni doğan sünneti yaptırdı bi sorun çıkmadı hiç,biz de içimizi rahatlatmış olduk fikir alışverişi yaparak .. sarılık vs aksi bi durum olmazsa göbek düşmeden bi kaç gün önce yaparız banyo yapamıcağı için daha kolay daha çabuk atlatır denildi umarım yardımcı olmuşumdur ☺️