Acemianne27 benimde oğluşum olacak bende hemen yaptırmak istiyorum, devlet hastanesine gidiyorum dogduktan sonra yeni doğan doktoruna sormayı düşunuyorum. Bence de ennnn mantıklısi, arada hareketleniyor insan kıyamaz, 2yastan sonra da kiritik dönem ,7yasida asla bırakmak istemem. Bı ablam kuzenlerim hemen yaptırdı hicde sıkıntı yaşayan olmadı .