Herkese çok teşekkür ederim ilginiz ve yorumlarınız için. Bu işlem çok büyüyordu gözümde şimdi bitince rahatladım baya şimdi sonucu bekleme zamanı o da 2 hafta sürücek. Çok canım acımadı açıkçası ama tabiki acıyor 0 acı diyemem belki benim acı eşiğim düşüktür bilmiyorum. Bende down syndrome la alakalı bir sıkıntı yok, bende ve eşimde akrabalık olmamasına rağmen çok nadir genetik rahatsızlık taşıyıcısı olduğumuz ortaya çıktı, doktor ikimizde aynısı çıkınca emin olmak için amniyosentez istedi.
Bu çocuğumuz inşallah sağlıklı dünyaya gelirse bile doktor bundan sonra bir kardeş istersek sadece tüp yoluyla yapmamız gerektiğini söyledi taşıdığımız riskli hastalıktan dolayı.
Umarım hepimiz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻