Emine66 iyi akşamlar, durumumu yakınlarımdan kimse bilmediği için size içimi dökmek istedim🙏🏻 Ben ilk öğrendiğim günden beri yemeden içmeden kesildim cok zor bir durum ve ben oldum olası hiç güçlü bir insan olamadım.. Asla yapamam dediğim her şey başıma geldi zor da olsa yaptım ama amniyosentezde 4 yıldır doktor doktor geZerek zar zor tüp bebekle elde ettiğim bebeğime hastalıgı yoksa ve amniyosentezden dolayı kaybedersem kendımı toparlayamam diye fetal dna testi yaptırmaya karar verdik. Doktor tekrar detaylı inceledi ultrason tertemiz kan ver riske atmayalım dedi. Bugün kan verdim. İnşallah sonucum cıktıgında eşim hariç hiç kimse bilmediği için ilk size yazacagım. Benim için dua eder misiniz😔 iyi ki sizin gibi insanlar var yalnızlık cok zor😔