Dilara_90 ben en başından beri kendisine gidiyorum ve çok memnunum. Gerekli olan testleri yaptırıyor, moral bozmuyor, kilo konusuna biraz takık 🙈 33.haftam bitmek üzere cumartesi günü tekrar randevum var ama ilgisinden çok memnun kaldım keşke aynı zamanda çocuk doktoru da olsa diye düşünüyorum 🙈