Ruya-Onen ahahaha yok kız sonrasında ilgilendi sağolsun odaya geldi kontrole falan geldi sabah erkenden tekrar geldi iyidi hatta odada yine resim falan çekildik 😀 sadece ameliyat sırasında çok ciddiydi 😀 Aslında hastane alıyordu doğuma eşimizi ama artık almıyorlar malesef ben çok ısrar ettim ama kabul etmediler. Ben sabah 7 de yatış yaptım sezaryen 2 deydi o sırada odada annem babam eşim ve bendik. Ameliyathaneye de hep beraber indik kapıda malesef ayrılıyoruz o kısım biraz hüzünlü oluyor sıkı dur orda çökme ameliyat ekibi çok iyi hepsi 😀 Refakatçı olarak 2 kişi kabul ediyorlar. Annem ve eşim kalmıştı yanımda ki iyiki ikisi kalmış diyorum tek kişi gerçekten çok zor olurdu sezaryen olunca hemen ayağa kalkamadığın için sana ayrı bebeğe ayrı bakacak insan lazım. Birde iki kişi birbirini döndürüyor daha rahat oluyordu. Sonrasında ziyaretçi yasağı falanda yoktu. Hastanede tam doğum yaptığımın üzerinden 24 saat geçti öyle taburcu ettiler. Yayında mutlaka biberon götür canım biberon vermem diyorsan kaşık falan götür. Ama biberonda kesin olsun onun içine yapıyorlar çünkü mamayı sonra sen nasıl içirmek istersen öyle verirsin tabi inşallah sütün olurda gerek kalmaz hiç ama Sezaryenden sonra süt hemen gelmeyebiliyor benim oğlanın kan şekeri çok düşmüştü. Mama verdiler. Ama mama götürme yanında orda ne kadar istersen yapıyorlar 😀