Ozge_ediz bende sezeryan düşünüyorum açıkcası çevremde çok sağlıkçı arkadaşlarım var, doğum yapanlar sezeryan yaptı, henüz hamile olmayanlar doğurursam kesinlikle sezeryan yaparım dedi, kendi doktoruma sordum ben sezeryancıyım eşim 2 doğum yaptı ikisi de sezeryandı dedi 😂e gel de normal doğur şimdi,