Ozge_ediz ben ilk gebeliğimde kordon dolanması ve iri bebek olduğu için sezaryen doğum oldumm. Korkarak girdim ama öyle değildi, yarım saat içinde bitmişti.akşam üzeri ayağa kaldırdılar zorlanmadım yürüdüm fırsat buldukça hatta gece oturdum çocuğumla bile kendim ilgilendğm. Bir tek yatıp kalkarken dikii yerim ağrıyordu o da 10 güne geçti
Kilolarımda rahat gitti