ESMAARAS Hayır ilk defa alıcaklar . 27 haftalıkken kanamam olmuştu kırmızı baya telaş etmiştim hiç bir sebeb bulamadılar o gün çok uykusuzdum ve saatlerce ayaktaydım bide yolculuk yapmıştım ona bağladım artık ama bebekte iyiydi . Hep iyi diyorlardı şimdi böyle kordon çıktı bu cumartesi değil haftaya cumartesi gireceğim NST ye doktorumu değiştirme durumumda var şu anki hastahane için doğum ücreti çok fazla başka bir hastahane bakıyoruz o yüzden .