Sevval_nur Asas78 bizim 33 den beri öyle kordon dolanması var çözülmedi hareketleri de gayet iyi stres yapmaya gerek yok şuan 37+2 yiz salı günü sezeryana giricez sıvı azalması da var bizde bebeği de riske atmamak adına herşeyin hayırlısı 🙏🏻
Asas78 Sevval_nur Aynen önemli olan bebeğimizin sağlığı hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah