Asas78 ben de 35. Hafta kontrolümde iki kez boynuna doladığını öğrendim doktor hareketleri takip etmemi önerdi. Bikaç gün sonra ağrılarım için tekrar gittim hocam ben sıkıntı yaptım bu kordon işini sanırım dedim sıkma canını istediği kadar dolasın hiç sıkıntı yok bizim için dedi, sezaryen olacağım ben. Allah korusun anne karnındaki bebeğin yarım saat sonrasını bile kestiremeyiz tabi bazı şeyler Allahtan ama şuan istediği kadar dolasın kordonu hiç sorun görünmüyor dedi 😅 kan akışı normal devam ettiği sürece bişey olmaz Allahın izniyle. Ona da her kontrolde bakıyorlar ben artık her hafta gideceğim kontrole öyle anlaştım doktorumla, aklına şüphe düştüğü an saat kaç olursa olsun gel nst ye bağlan dedi. Şuan hareketleri takip edip duamızı edip Allaha bırakacağız gerisini 🙏