ikiponcik_annesi Esmaa23 zaten kesin olarak değilde tahminde bulunur diye umud ediyorum devlet hastanesine gidicem bakalım insan merak ediyo ya 🥰
Prenslerinannesi06 Esmaa23 ilk gebelik ve 2.gebeligim farklıydı daha çok mide bulantısı oldu kız dedik kedin bu ama 2.ci oğlum geliyor hayırlısıyla inşallah
Denizgillerrr Gulsen4224 aminnn, inş tez zamanda öğrenirsin sendee Kız evlatsız kaldım 2 erkek çocuğum olmuş dydu😅
Edakuz58 6 yasında oğluşum var simdi 13 haftalik minnak bebisim var ama cinsiyetini ogrenemedik henuz rabbim oğlu olana kiz kizi olana oglan nasip etsinnn en başta elli ayakli saglikli olmasi dilegimle 🥰🥰
Gzlgzl İlk çocuğumda hiç bir belirtim hiç birşeyin yoktu kızım oldu bunda 14 haftaya girdik tiksinme mide bulantisi yiyememe baya zor geçti ama yüzde olarak yine kıza yakınım dedi Dr belirtiler Farklı mesela
Ensasafarat Benim ilki erkek suan 24+4haftalıgız oda erkek oldu ama belirtilerı cok farklı ikinci cocugun
Esenhafsaduru İkinci gebelegim hafa 8+1 🤭 kızım var 18 aylık bende cok merak ediyorummm ama daha 1 ay kontrole gittigimde de 12 olcam 🤭