Benimde 2. Gebeliğim ilkim kız onda çok rahat bi hamilelik geçirdim çok az bi koku hassasiyetim vardı bunda çok zorlanıyorum koku hassasiyeti hat safhada istifra desen öyle doyasıya yemek yemeyi özledim valla bide bunda çabuk şiştim sanki 12+1 salı ikili tarama testim var bakalım cinsiyet öğrwnwbilecekmiyim çok merak ediyorum 🤩