Az önce doktordan geldim ikinci gebeliğim bir kızım var 12+3 teyim.doktor tahminde bulunmak istememekle birlikte kıza benziyor ama bu haftalar yanıltıcı olabilir net bişey söyleyemem dedi..kızımda da bu haftalarda erkek denmişti..bende hep kız istemiştim kalbimden geçen oydu bunda da hep erkek hissettim ama bakalım kızım gibi bir sürpriz yaprmı..Hayırlı sağlıklı doğsunlar inşallah 😇herkesin gönlündeki nasip olsun