Kürtaj sonrası üc ay dr zaten düsünmeyin diyor ben de bes ay sonra gebe kalmstm cok istmenizi anlıyorm ama daha iki ay olmus zaten beklemenz gereken bir süre.. hayırlısıyla olur insallah dua edin stres yapmamak elde degl ama biraz sabırlı olmaya calısın hersey zmanında yazldgı gbi oluyor Allah isteyen herkese nasip etsn