Bayanpanik canım ben de 2016 Eylül ayında 11 haftalık bebeğimi sağlıksız gebelikten kaybettim her ay ağlıyordum niye olmuyor diye benimle düşük yapan arkadaşım iki kere daha düşük yapıp tekrar hamile kaldı arkadaşlarım hep hamile kaldı çevremde hamileler kafayı yiyordum ya neden ben niye olmuyor falan neyse ovulasyon testi denedim çatlatma iğnesi yaptım klomen kullandım falan hepsi yalan oldu en son geçen sene kurban bayramında tatil uzun diye eşimle tatile çıktık kafamızı dağıttık çok güzel bir tatildi yine eylül ayıydı ve 1 sene geçmişti düşüğümün üstünden o kadar uzun olunca süre artık kafamda bitirmiştim hayırlısı falan diyordum bi zamanı var ve o zaman olacak çünkü hiç hamile kalamıyor değilim daha önce oldu yine olacak sadece çok takmıyorsun artık birde güzel tatil geçirince tabi 16 eylül son adet tarihim 35 haftalık oldum çok şükür yani bu işler kafada bitiyor şimdi keşke diyorum o kadar kafama takmasaydım belki şimdiye çoktan almıştım kucağıma yavrumu herşey Allah’tan o ne zaman kısmet ederse o zaman oluyor şu mübarek günlerde bol bol dua et ben geçen sene öyle yaptım Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsin inşallah canım 🙏