Bayanpanik benimde etrafımda gördüğüm kadarıyla hamile kalmaya çalışan bunu kafasına takan kişiler hamile kalamıyor ne zaman kafandan atıp umursamamaya başlarsan o zaman kalıyorsun canım. Belirli bi sağlık sorununuz yoksa. Ovulasyon dönemi falan hiçbirşeyi düşünmeden yaşamaya çalış. Bi arkadaşım 3 sene kalmadı hamile bende hiçbir sağlık problemi eşinde de kendisinde de yoktu. En son geçen sene haziran ayına gün almışlardı tüp bebek yapmak için. Görüşmeye gitmeden 2 hafta önce hamile olduğunu öğrendi. Yani aetık kafasından atıp boşver dediği zaman hamile kaldı.