Aysesss bende 20. Haftada alımlara başladım ve sana tavsiyem önce büyük masraflı şeyleri al kıyacet sona doğru da her türlü alınıyor ama büyük şeyler bir anda alınmıyor taksit yaparsın doğuma kadar biter öyle düşün ben ilk beşik aldım sonra dolap halı derken ıvır zıvırlara da liste yaptım kendime bir bakmışım bitti bile şimdi bekliyoruz minnoşu🥰