Zeynepahmett zynb_ozkn büyük ve çok hoş görünüyor linki var mı canım? Hayırlı olsun bu arada güzel günlerde sağlıkla kullanin
alenrenas1 [silindi] banada en mantıklısı bu geldi hem görüntü olarak cok şık hemde kullanıs acısından cok rahat
tnc35 Busraveminisi1 Benimde aynı şekilde yerim yok tek dolap düşünüyorum,güle güle kullanın çok güzel ☺️
tnc35 alenrenas1 Güzelmiş canım güle güle kullanın😊 dolap benim için daha iyi olacak sanki bende şifonyer düşünüyordum ama ilerde yetersiz gelir diye baştan dolap alayım diyorum
tnc35 Zinedgu buna bende baktım hoşuma da gitti kurulumunu yaptıktan sonra da fikrini paylaşır mısın canım ☺️
istanbul3434 tnc35 çilekten mocha genc odasi dolabini aldim ben 4 kapili. Evlenene kadar kullansin diye😁 henuz gelmedi ama magazada gorerek almistim cok begendim.
balyanakoglum tnc35 ben demontemobilya. Com dan aldım ürün çok güzel geldi memnun kaldık şeması vardı whatsapptan da devamlı yardımcı oldular. Sadece biz beceremedik bir kapağı takmayı. Biraz düşük kaldı. Onun dışında sorun yok
ESMAARAS tnc35 ben koctastan aldım gıdıp aldık ama cok guzel koctas tercıh et harıka kalıte uygun fıyat