Aysesss biter biter merak etme canım bende öyle diyordum ne çok şey var alınacak diye ben 0-3 aldım açıkçası daha çok tulum alt üst şeklinde benimde ocakta bekleniyor senin de martsa yine soğuk olur battaniye falan al tulumları da hem patikli hem patiksiz al 6-9 hiç almadım çünkü bebeğim nasıl gelişecek hava masıl olacak bilmiyorum onj o zaman bakıcam şuan daha çok 0-3 ve 3-6 takımları var