Sevilay7 Hemsiremom 12 haftalık 3 günlük oldum ikili test Pazartesi olacak doktora da cinsiyeti sormadım belli degildir diye belli olda zaten doktor der diye düşündüm cin takvimine göre doğru çıkan varmı acaba
Dyguklc Sevilay7 benim cin takvimi dogru cikti oylesine yapmistim o hafta erkek demisti doktor dedim yalanmis 😀 ama diger hafta kiz diyince tesadufmu artik bilemem 😀
Hemsiremom Gamzelim68 1 Ocak kesin doğum tarihin mi ben pek inanmıyorum da aileler de yakın tarihte doğanları 1 Ocak yazdırıveriyor eğer kesinse ona göre bakayım 😀
HilalArslan Hemsiremom benimde hesaplayabilir misiniz rica etsem. Son adet: 11 Eylül Dogum tarihi:03.06.1997
Essyy Hemsiremom 22 haftaya kadar kız dendi son kontrolumde erkek dediler emin degilim açıkçası inanamiyorum😁🤭
Gamzelim68 Hemsiremom kesin canım ailenin ilk kız çocuğuyum abilerim felan dört gözle beklemişler beni
prensesim35 Hemsiremom bnde öyle hesapladım canım erkek çıkıyor ama doktor kız dior ısrarla ve iki doktor kız dedi bnce bu doktorlar bişi bilmiyor içime doğuyor diyorum 😂😂
aselsura123 Hemsiremom anne 30.07.1998 Son adet tarihi 24.07.2020 Doktor tahmin etti bakalım ne çıkacak
Erdem21 BernaUludag78 kızımda 11 12 haftada öğrendim. Bunda 13 tahmin etti 15 girdiğim gün kesinleşti.