Hemsiremom PolatSevda bi oğlum var Allah a çok şükür.ikinci bebeğim kiz olsun çok istiyorum ama bu takvime göre erkek çıkıyo o yüzden 😊
PolatSevda Hemsiremom belli olmaz yaa ben inanmıyorum eğlencesine yapıyorum kız çıkıyo bana bi kız dedi bi erkek bitane oğlumda var bende kız çok istiyorumda hakkımızda hayırlısı olsun 🤲
Dyguklc Sevilay7 benim cin takvimi dogru cikti oylesine yapmistim o hafta erkek demisti doktor dedim yalanmis 😀 ama diger hafta kiz diyince tesadufmu artik bilemem 😀
UrazyadaMasal Bende rica etsem benim de bir oğlum var Allah bagislarsa Rabbimden gönlümden geçeni biliyor ama sağlıklı olması çok daha önemli tabi son adet 10 Eylül doğum tarihim 29.09.1994. teşekkürler 😍