aybarsdefne o zaman sende ultrason kağıdını atma madem böyle düşünüyorsun erkek yada kız diyip çıkmayan da var çıkan da var ben yanılmış olabilirim sonuçta doktor değilim siz de bunu bile bile atıyorsunuz yorumlasınlar diye ne bekliyorsunuz anlamadım illa kız dedim diye kız olacak diye birşey yok herkes tahminde bulunuyor maden biliyorsun erkek olduğunu atma o zmn kardeşim ultrason kağıdını eleştirmeye de açık değilsen hiç girme bu tür postlara 🙋🏻♀️