Esraguler Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/Lx4EL7][img]https://i.hizliresim.com/Lx4EL7.jpg[/img][/url] canım bana da bakar mısın 12+3 üm
Baobap Minikbiranneee nub teorisine göre kız gibi görünüyor. Ama benimde öyle görünüyordu erkek dediler. Siz sadece doktorlara inanın😄
Emine_yksr Biraba daha gitmedim 2 gun sonra gideceğim insaAllah o zaman belli olur 16 haftalik olacak