okunmusciklet Buca kadın doğuma gidiyorum kizimida orda doğurdum , muayene için başka doktora gittim ama doğumda Mehmet Bora Bozgeyik vardi, çok memnun kalmıştım doğumum uzun sürünce ebeler sıkılıp sıkılıp sezeryana alın dese de benim doğum yapmamı sağladı, şimdi oğlumu bekliyoruz muayene ona gidiyorum insallah doğuma denk gelir. Özeli soruyorsaniz tınaztepede Aylin barbaros u çok iyi diyorlar , çevremde giden herkes memnun.