melodia okunmusciklet Hasan Ulaş Başyurt benim doktorum çok memnunum Bayraklı Ventus Tower’da kliniği var çok tatlı ve ilgili bir insan. Tavsiye ederim ☺️
-semadefne- okunmusciklet egepol hastahanesi doktor Şükran kopal👍🏻İlk ve ikinci hamileliğimin doktoru ❤️
ozgeya okunmusciklet güncel fiyatı bilmiyorum malesef, ben doğum yapalı 2 sene oldu☺️ O zamanlar 4.500dü doğum ücreti, muayane ücreti de 150 idi.
Tugce16_ prensesim35 bi kere gittim zaten evimde hastane orda hiç memun da kalmadm hatta tartistm biraaz cok ters doktor bişey sorulmuyor
Aylinimsi okunmusciklet m Helen17 anlıyorum benim kuzenlerim hepsi orda Doğum yaptı biz çok memnun kaldık üzüldüm sizin adınıza geçmiş olsun
Hardcandy Helen17 ben bir sene boyunca gittim 5 gun once yaptin orda doğumumu, onceki dogumumu egepolde yapmistim hic memnun kalmadım, karatas cok daha iyi, sorularinizi alabilrim hanimlar 😉🌼
Tugcelove Hardcandy merhaba doktorunuzun adıni ogrenebilirmiyim. Bide muayene ücreti ve doğum ücreti ne kadardı acaba?
Yildirim35 okunmusciklet hasan ulaş başyurdun kliniğine gidiyorum canım. İlgili samimi ve çok sabırlı bir doktor öneririm 🤗
Emeldikici okunmusciklet medicalpark volkan emirdar 🥰 çok tatlı dilli bıkmadan usanmadan her soruma tatlılıkla cevap veriyor aydınlatıyor 💕🤦🏻♀️
okunmusciklet Emeldikici evet bende takip ediyorum o doktoru ama muayene pahalı olduğu için tercih edemiyorum yoksa favorim volkan bey aslında 😅
ebruakyuz22 okunmusciklet ben ilk kızımı melek canbaba dopurtmuştu resmen annem gibi ilgilenmişti birde gurbet geliniydim çok sevmiştim ikinci kızımıda su hastanesi oya hanım doğurttu son dakika gitmeme rağmen oda çok güzel ilgilendi güler yüzlüydü zaten hastane aşırı ilgili ve temizdi
okunmusciklet ebruakyuz22 oya hanımı bir kaç kişi daha önerdi değerlendiricem sanırım bende oya hanımı
deryamehmet35 Burcu3506 Hayri beyin doğum ücreti ne kadar acaba bilginiz varmı.bende volkan beye gidiyorum ama hastane fiyatları uçmuş dün fiyat aldık bu aralar nakit ödeme yaparsak 7800 mus yılbaşından sonra artacakmis muane ücretleri zamlandi orda doğum yapmayı düşünmüyorum ozel.kliniller bile daha uyguna gelecek konrrollerde