haziranin25i Melikekpln doktor kontrolüne 6+2 de başladım. Keseyi ve bebeği o zaman gördüm. Kalp atışının da olduğunu söyledi ama alttan muayene ile duyabileceğimizi belirtti. Alttan muayene olmak istemedim 6+5 de kalp sesini duyduk 💜🌼
Melikekpln İnsanin ici pir oir ediyor resmen🥰kalbimde kelebekler ucuyor düşündükçe 🥰 insallah hepimiz kalpiini duyariz,bebekleri goruruz kucagimiza aliriz🤲🏻
minicikanne Ben bugün hastaneye gittim. Sat. 28 eylül 6+4 tük. Ultrasonda sadece kese gözüktü, kalp atışı duyamadık. Ultrasona göre henüz 5 haftalıkmış. Haftaya tekrar çağırdı. Kese 16.29 mm. Beta hcg 23.144 iyice kafam karıştı. 🙇🏻♀️
Smysmysmy minicikanne benim de sat 3 ekim. Bugün 5+6 ve keseyi gördük bugün. 13.7 mm ama boş içi şuan bişey görünmüyor. Şuan bebeği göremiyorum görmeyi de beklemiyorum. İki hafta sonra kesin kalp atışını duymamız lazım dedi. İki hafta nasıl geçer bilmiyorum çok korkuyorum.
minicikanne Smysmysmy canım benim kesede de bişey yok sanki doktor bununla alakalı bişey söylemedi umutsuzluğa kapılma lütfen.
minicikanne Smysmysmy normal ultrasonla baktı alttan bakarsam kalp atışı duyulur ama zorlamaya gerek yok dedi
Ftm_binboa17 Mombaby64 üzerinde 8.86 yazıyo ama fotoğrafta anlamadım sormayı unuttum yada ben duymadım heyecandan
Damlae16 Melikekpln bizde 4+1 de keseyi gördük bugün bizde 4+4 üz 1 ay sonra gidebilicem bende artık hayırlı olsun inşallah bebeğinizi de görürsünüz 🤗🙏
Sineemiis minicikanne benim de sat 29 eylul 6+4 um bugün ama carsamba gözükmedi kese sanırım benimki de geç döllenme yarın keseyi görebilirim insallah 😖