Ftm_binboa17 maşallah canım. Senle adet tarihimiz aynı 17 eylül ama benim de 6. Haftamda görüldü kese. Bebek görünmemişti. Sat a göre 7+4 te gördük bebeği 3 mm cıktı. Doktorum daha keseyi ilk gördüğünde beni 3 gün sonra bebek icin çağırmıstı saf adam görünmez ki niye çağırıyon aceleciydi biraz o üzdü beni 2 kere 3 gün arayla çağırdı 2.sinde sanki bi şey görüyorum ama emin olamadım demişti. En son 7+4 te gitmiştim işte 3mm cıktı 5+5 gibi duruyor sanki bebek dedi. P tesi baska bi doktora gidicem artık bırakacam diğerini.