Drnzgn benimde ilk başta previaydı yani tam rahim ağzını kapatmıştı hem doktor çok korkuttu hem de internette okuduklarım. Doktor dinlenmemi ağır iş yapmamamı söyledi. Geçen hafta kontrole gittiğimde biraz yukarı çıkmış dedi. 23. Haftadayım inşallah senin de çıkar bol bol dinlen ve dua et. 💕