Drnzgn 21 haftadayım ve bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu söylediler bu konuyla ilgili bilginiz varmı eşinin aşağıda olanlar var mı ??
WmonallissA Drnzgn benimde aşağıdaydı 10. Hafta kanamam oldu dr buna bağlamıştı, geçen gün gittiğimizde yan tarafa çıkmış demişti.Kendiniz sakın yormayın, ağır kaldırmayın. Bol bol dinlenmemi söylemişti dr
Arsu1661 Drnzgn eğer çıkmazsa tek problem normal doğum olmuyo rahim ağzını tamamen kapatmadığı sürece ciddi Bi sorun yaşamıyosunuz ama haftanız daha war yukarı çıkabilir de
Drnzgn Zuleyhaaysel_ internetten yazılar okudum o kadar tedirgin oldum ki hemen başka doktordan randevu aldım
WmonallissA Drnzgn daha 16. Haftamdayım, doktor zamanla yukarı çıkar dedi. Sizin haftanız daha ileri bence yakın zamanda çıkmaya başlayacaktır.
Ebru555 Drnzgn 14 de dendi 19 da Bı kanamam oldu plesenta dan kaynaklı 23 de gttıgımde cıkmıs dedı canm
Zuleyhaaysel_ Drnzgn internette her şey yazıyor önemli olan doktorunun ne dediği daha ortalarındasın gebeliğinin bebek hareket edecek eşi de yer değiştirecektir illaki, benim de 38. haftadayım başlarda rahim ağzına yakındı şimdi en yukarıda:) sıkma canını güzel düşün..
WmonallissA Drnzgn internete o kadar takılmayın bence, hiç bir şey olmaz Allahın izniyle 🤲🏻 Doktoruma daha bugün sordum ne zaman yukarı çıkar diye 20 den sonra çıkmaya başlar dedi sizinde öyle olur inşallah, bende çok kafaya takmıştım çünkü
Zynpasln Drnzgn ben de 21.haftada kanamayla gittim eşi assagidaydi, plasenta Pravia tanısı konuldu. 2 hafta yatak istirahati ve ilaç tedavisiyle yukarı çıktı çok şükür
Drnzgn Zynpasln bende şükür kanama flan yok ama sayenizde güzel güzel yorumlarla içim biraz da olsa rahatladi
Bebek-geliyor Drnzgn 13+5 de kanama ile gittiğimde plasentanın önde olduğunu öğrendim zaten riskli gebeliğim var ve rahim ağzında kısalık da var. Plasentanın önde olmasının 3ayrı şekli var rahim ağzını tam kapaması yarı kapaması yada yakın olması gibi. Plasenta önde olduğunda normal doğum şansını biraz azaltıyor ve yerçekimi ile bebeği aşağı çekiyor demişti doktorum. Bu nedenle sürekli yatmamı söyledi. 23lere doğru biraz yukarı çıkmaya başladı ama tam çıkmadı şuan 26 dayım herkeste bir olmuyor o yüzden bolca ayaklarınızın altına yastık koyarak uzatın dinlenin ağır birşey kaldırmayın. Sağlıkla gelsin🐣