bigunanneolucak babysevgi evet bakalım test yaptım negatif ama bilmiyorum kanda ne cıkar 🙁🙁hala lekelenme devam edıyor kahverengi
maria12 bigunanneolucak bence idrarda pozitif görmeden kan vermeyin. Kan da çıksa bile bindideyim bekleyeceksiniz ki çıkmama ihtimali deavr pandemi sürecinde boşuna gitmemiş olursunuz
bigunanneolucak maria12 verdim artık 🙈🐒 yani söyle umutluyum duphaston kullanıyorum ve bitmesine 4 gün var. Ki bittikten sonra 4. Gün fala adetin geliyor. Yani kullanırken adet olmam pek mümkün değil. O yüzden yerleşme kanaması diye düşünüyorum. :) o yüzden verdim aslında
Nurbalam maria12 bir şey soracam sabah illa ilk idrar mı olması gerekir ? 2. Veya 3. İdrar olsa olur mu hiç yeme içme olmaması şartıyla ???
maria12 Nurbalam ben akşam yapmıştım çıkmıştı. Adet günleri ya da gecikince her halükarda çıkıyor öncesinde zor oluyor çıkması
Nuray23 Herbisey son adet tarihine gore hesaplamaniz lazim herkesin beta degeri farkli cikar. Hayirli olsun😊
Merve1656 Herbisey ben 90 la öğrenmiştim kan testinde, ona rağmen gozukmemisti ultrason da bişey sonra gittiğimde 300 olmuştu o zaman gozukmustu:) biraz sabredin öyle gidin bence en azından ultrasondan görmüş olursun gittiğinde için de rahat eder
Herbisey sevimlieyuboglu61 evet düzenli görüyorum son adet tarihim 12 ekimdi ama ovulasyon testi kullanmıştım yumurtlamam 29 30uydu
sevimlieyuboglu61 Herbisey o zaman muhtemelen daha 4 hafta tam olmamıştır bile 😍 sağlıkla büyüsün İnşallah
Merve1656 Herbisey gelir geliir, bende ne zaman keseyi görucem diye beklerdim sonra bir baktım doğuma 10 guncuk bişey kalmış 😂🙈 sende öyle diceksn bak gör 😊