babysevgi Herbisey 2 gün sonra tekrar bakın ama tebrikler var görünüyor . Yine de doktora gitmeniz için erken biraz bekleyin :) 10 gün kadar zaten cok hızlı yükseliyor keseyi görebilirsiniz
Nuray23 Herbisey son adet tarihine gore hesaplamaniz lazim herkesin beta degeri farkli cikar. Hayirli olsun😊
babysevgi Herbisey eğer dün baksaydın 5 civarnda cıkardı sonuc yani 9. Gün direk . hesapla istersen ilşki tarihini tutucaktır. 2 haftadan önce gitme dr a kendine de dkkat et . Gitsende hiçbişey gözükmücektir
bigunanneolucak babysevgi benim yarın 9.gün lan versem cıkar mı ? Pembemsi kahverengimsi lekelenme var bugün
Senaesmer babysevgi benim 8. Günde 2.86 cıktı acaba 12. Günde yükselme olur mu acaba tüp bebek 3. Gun embriyosu
bigunanneolucak babysevgi duphaston içiyorum 5 gün var hapın bitmesine kanama olmasına imkan yok ilaçla adet olcam. Acaba yerleşme kanaması mı
babysevgi Herbisey 2 gun snra verın ama bıdaha vermeyn ne gerek var. Dusuk değilki yakalamıssınız hemen. Ben 5.95 ile yakalamıştım :)