Eliff66 Prensesimm41 36+2 canim benimde sezeryan 28 29 kasım gibi alirim dedi dodkor ayın 18 de kontrolüm var bakalım ne dicek sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin alalhim 🤲🤲
esrAlp Prensesimm41 Prensesimm41 bende 36+3 bugün nst de sancım çıktı iki doz ciğer geliştirici vuruldu 25 kasım dı sezeryan tarihim 23 e çekti ama 20 de tahlillere geldiğinde de alabilirim dedi bilmiyorum çok endişelendim tabi öncesi de hazırlıklı ol kötü okursan hemen gel dedi
esrAlp Selin59 benim de öyleydi sancılarım başlamış öne çekti sezeryanı ilk oğlumda hiç sanvım olmamıştı
esrAlp Edizinannesii evet aynıyız biz benimde üç hafta önden gidiyor ama ikinci doğumum kısmetse sezeryan olacak sancılarım başl sol haftaya alabilirim bile dedi
glsahbaydemir Prensesimm41 35+5 haftalığım benimde sezaryen olacak 1 Aralıkta doğuma gireceğim inşallah 😌
Eliferbey Prensesimm41 36 +4 olduk bizde çok sukur😇 10 gün sonra sezeryan olacağım Allah nasip ederse çok korkuyorum dua edin kızlar 🤲
Gulce1308 35+5 oldum bende 2 gün önce nst de sancı çıktı haftaya salı aç susuz gel duruma göre o gün de alabilirim yada gün verebilirm dedi erken değilmi acaba ya tereddüte kaldım. İlk dogumum sezeryandi bu arada
Mernana Ay kızlar tarihleriniz bile belli ne kadar heyecanlı ya bizde bugün 34+1 olduk zaman geçmiyor biran önce doğurmak istiyorum 😁😁
Gulce1308 Prensesimm41 sancilarim cok yüksek cikmadı canım ufak ufak ama doktor bunu önemsiyor. Kasılmam çok var artık belden aşağım çok ağrıyor afedersiniz vajinamin kemiklerinin ağrıdığını hissediyorum
Mernana Prensesimm41 sen yine 35. Haftandasın ben ne yapim ya 😁😁 bir hafta daha yakınsın minikine kavuşmana 🤗🤗🤗
Prensesimm41 Gulce1308 anladım canım benim de bu akşam çok az leke tarzında bişey oldu ve alta çok fazla baskı hissediyorum bide bel ve sırt agrım var onun dışında bişey yok bakalım ondan sordum