Bizde 36+4 üz bugün kontrol vardı herşey normal dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı bu arada acil bi durum olursa gel dedi olma ihtimalin varmı dedim bu günlerden sonra hep ihtimal var dedi ☺️☺️ bu arada 3200 kg dedi kilosu için bebek te duruşu da normal dedi 😍